INGYENES SZÁLLÍTÁS FOXPOST csomagautomatába
minden 15 000FT-ot meghaladó vásárlásra
Valódi. Tiszta. Egyszerű…
Volt egy ötlet. Tiszta és minőségivitaminokat szerettünk volna adni az embereknek. Ez így pofon egyszerűen hangzik, hiszen lassan már majdnem minden „sarkon” vitaminokat, étrend-kiegészítőket és brand-eket találunk. Ám a helyzet ennél bonyolultabb…
De kanyarodjunk vissza a történet elejére. 23 éves egyetemistaként, leendő közgazdászként, egy vendéglátás szervezői szakmával a zsebemben kezdtem el gyakornokként dolgozni a saját családi vállalkozásunkban, amely csomagolástechnikával foglalkozik.
Nagyon nagy reményekkel álltam bele a munkába, hiszen tudtam azt, hogy önmagamnak dolgozok. Ennek természetesen megvannak az előnyei és az árny oldalai is.
Idővel azt éreztem, hogy szeretnék valami sajátot, valami többet, valami olyan értéket átadni az embereknek, mely hatással lesz az életükre.
Pár év múlva úgy hozta a sors, hogy családi vállalkozásunk tevékenysége termékfejlesztéssel bővült, egy étrend-kiegészítőket forgalmazó vállalat megbízásának köszönhetően. Nagyon tanulságos 8 hónap volt. Beleláttunk az étrend-kiegészítők fejlesztésének és piaci forgalmazásának a színfalai mögé.
Nagyon nagy csalódás volt számunkra szembesülni azzal, hogy egyes gyártók és márka tulajdonosok a saját meggazdagodási céljaik érdekében kihasználják az emberek jóhiszeműségét és tájékozatlanságát.
8 hónap után felmondtuk a termékfejlesztői megbízást, megszüntettük az üzleti kapcsolatot.
Itt érkezett el az a pont, ahol már tudtam, hogy mit akarok: „tiszta” és minőségi vitaminokat adni az embereknek.
Hogy kivel?
A legjobb barátnőmmel, az anyukámmal.
Természetesen a magánéletünkben is odafigyeltünk a megfelelő vitaminok fogyasztására. Maximalista, néha ijesztően is a precizitásra törekvő édesanyámnak pedig nem volt idegen ez a terep.
Ő az, aki egy magyar kémikus kutatóval és szakmai csapatával közösen fejleszti vitaminjainkat.
Tudományosan bizonyított, minőségi összetevőkkel és a lehető legmagasabb hatóanyag tartalommal állítjuk össze vitaminjainkat, adalék-anyagok hozzáadása nélkül.
A kompromisszum a NANRI vitaminjaink összeállításában is ismeretlen fogalom számunkra.
Ma már némi marketing és egy olcsó bérgyártó prezentál bárkinek, bármilyen vitamint. Ezért telített a piac. Mi a „bármilyen” szót hagytuk ki a repertoárból, a minőséget és a hatást (bio-hasznosulást) vettük alapul.
Itt bonyolódhat a dolog.
Olyan szakértő csapatot kell találni, aki partner a kihívásokban, akivel az etikai értékrend és a gondolkodásmód azonos. Az egyes étrend-kiegészítők összeállításának minden mozzanatában felelősségteljesnek és figyelmesnek kell lenni minden részletre.
Mi megcsináltuk, kompromisszumok nélkül.
Mindeközben 26 évesen megkaptam életem legszebb szerepét, édesanya lettem.
Ez az időszak és a kisfiam iránti szeretet magával hozta azt, hogy a környezetvédelem szívügyemmé vált.
Bővítettük a termék palettánkat olyan eszközökkel, melyek segítenek egy fenntarthatóbb élet megteremtéséhez.
Az volt a célunk, hogy egy teljes, egészséges-, harmonikus életmód kialakításához egy megbízható partner legyünk az emberek számára.
Olyan partner, ahol a színfalak nyitottak, minden átlátható és tiszta.
A fenntarthatóság számomra új értelmet nyert ekkor, összefonódik az egyén és a környezet tiszteletével.
Az origó maga az ember, aki nem szennyezi a szervezetét, testét toxikus anyagokkal.
Ha képesek vagyunk úgy élni, hogy nem mérgezzük magunkat, akkor ez kihat a közvetlen környezetünkre is.
Nem mérgezzük magunkat negatív gondolatokkal és nem mérgezzük magunkat silány minőségű élelmiszerekkel, káros anyagokat tartalmazó kozmetikumokkal vagy tisztítószerekkel, vegyszerekkel sem.
Ez igényel némi tudatosságot és hajlandóságot arra, hogy utána járjunk alaposan a dolgoknak, amiket megvásárolunk.
Ameddig az ember nem képes önmagával gyengéd lenni és tudatosan gondoskodni saját magáról, addig a környezetvédelem is terhes lesz számára. Ha pedig mégis sikerül, akkor kialakul az egyensúly.
Hiszen minden összefügg mindennel.
A NANRI ebben lesz megbízható partnere mindenkinek: termékeink segítségével mentális és fizikai támogatást nyújtunk egy egészségesebb, harmonikus életmód kialakításához, fenntartható módon.
Úgy gondoljuk, hogy az egészséges szó nem csak az élelmiszerekkel kapcsolatban alapvető minőségjelző, hanem mindennel, amivel körül vesszük magunkat. Kozmetikumok, textíliák, ruhaneműk, illatosítók, takarítószerek és még sorohatnánk…
Olyan anyagokkal és alapanyagokkal dolgozunk, melyek a természet részei.
Károsanyagoktól mentes, “Tiszta” termékek kerülnek a vásárlóinkhoz és az Egyszerűség mellett tesszük le a voksunkat, ha életmódról beszélünk.
Mert a kevesebb számunkra mindig több, nemesebb, átláthatóbb és mentálisan hosszú távon fenntarthatóbb.
Termékeink olyan kincsek, melyeket becsben tartva és használva, nap mint nap az Önszeretet érzését élhetjük át – melyet mindannyian megérdemlünk életünk minden másodpercében.
Levédett márkánk, a NANRI tamil nyelven hálát, köszönetet jelent. A szlogenünk: Valódi. Tiszta. Egyszerű.
Példaképünk a Kolibri, amely egy varázslatos kis élőlény – a szíve még nyugalomban is hatszázszor dobban percenként, repülés közben nyolcvanat csap szárnyacskáival másodpercenként, megállíthatatlanul keresi a számára megfelelő táplálékot. Ha lefogják szárnyait és nem repülhet, akkor tíz másodpercen belül meghal.
A Nanri sem áll meg soha a keresésben, kutatásban, fejlesztésben. A változás az egyetlen dolog, ami biztos az életben.