NANRI MÁRKA KÓDEX 12/29-08
TARTALOMJEGYZÉK
1. ELSŐ SZAKASZ: BEVEZETÉS
1.1. KÓDEX LÉTREJÖTTÉNEK INDOKLÁSA
1.2. NANRI KÜLDETÉSE
2. MÁSODIK SZAKASZ: NANRI ÉRTÉKEI
2.1. TISZTELET EMBERTÁRSAINK IRÁNT
2.2. BIZALMI KAPCSOLATOK ÉS FELELŐSSÉGVÁLLALÁS
2.3. KONTRASZT ÉS ÖSSZHANG
2.4. ALKOTÓKÉPESSÉG
2.5. KÖRNYEZETÜNK TISZTELETE
2.6. CSALÁDBARÁT SZERVEZET
2.7. ÁLLATBARÁT SZERVEZET
3. HARMADIK SZAKASZ: NANRI SZELLEMISÉG
3.1. KOMMUNIKÁCIÓ
3.2. SZAKMAI KVALITÁSOK FEJLESZTÉSE
3.3. TITOKTARTÁS
3.4. TUDATOSSÁGNÖVELÉS
3.5. REKLÁM ÉS MARKETING
3.6. KÜZDELEM A PÉNZMOSÁS ELLEN
4. NEGYEDIK SZAKASZ: MAGATARTÁSI SZABÁLYOK
4.1. KAPCSOLAT AZ ÜGYFELEKKEL
4.2. KAPCSOLAT AZ ÜZLETI PARTENEREKKEL, BESZÁLLÍTÓKKAL
4.3. KAPCSOLAT A HATÓSÁGOKKAL, HIVATALOS SZERVEKKEL
5. ÖTÖDIK SZAKASZ: ZÁRÓ HATÁROZAT
1. ELSŐ SZAKASZ: BEVEZETÉS
1.1. KÓDEX LÉTREJÖTTÉNEK INDOKLÁSA
Kódexünk megalkotása során a márka által képviselt értékek, eszmék és a cég működését irányító szellemiség tükrözése volt célunk. Szükségesnek tartottuk, hogy üzleti dokumentumban fogalmazzuk meg a vállalaton belül működő munkatársaknak, szerződött partnereknek az alapvető értékeinket és magatartási szabályainkat, melyek elfogadásával és betartásával a munkafolyamatok illetve együttműködések során a márkát hűen képviselni tudják.
Így társadalmi- és vállalati küldetésünk megvalósításával egy igaz, tiszta, ugyanakkor egyszerű kultúra születik, melyet a NANRI testesít meg.
A kódex magatartási szabályai alappillérként szolgálnak a munkatársak és az üzleti partnerek együttműködéséhez, mindennapi munkafolyamataik végzéséhez, ezzel párhuzamosan a vonatkozó jogi törvényeknek illetve hatóságok által előírt követelményeknek való megfelelés minden érintettnek magától értetődő, természetes hátteret biztosít.
1.2. NANRI KÜLDETÉSE
Küldetésünk a létezés egy új dimenziójának megismertetése. Márkánk filozófiája, hogy tiszteletben tartsuk önmagunkat, mind szellemi, mind testi szinten. Megalkotott termékeink kizárólag olyan embereknek valók, akik készek hinni önmagukban, készek felismerni, hogy az első mérföldkő, melyet szükséges elérni, hogy felfedezzék egyediségüket az az, hogy csiszolnak magabiztosságukon, ahogy a mesteremberek is teszik a drágakövekkel.
Gondos kivitelezéssel és precíz csiszolással kiemelik természetesen ragyogó színeiket és páratlan tisztaságukat.
Legfőbb célunk mindenekfelett, emlékeztetni az embert arra, hogy a rohanó szürkeségben ne feledkezzen el arról a társról, aki készen áll, hogy örök hűséget fogadjon neki – ÖNMAGÁRÓL. Az Önmagunknak fogadott és betartott hűséget testünk és szellemünk meghálálja – ennek az érzésnek az átéléséhez segít hozzá a NANRI, mely Tamil nyelven hálát, köszönetet jelent.
A NANRI szellemiségben megalkotott minden egyes termék önmagában egy remekmű: a mesteremberek szakértelmének, gondos odaadásának és aprólékos munkájának gyümölcse.
Példaképünk a Kolibri, amely egy varázslatos kis élőlény – a szíve még nyugalomban is hatszázszor dobban
percenként, repülés közben nyolcvanat csap szárnyacskáival másodpercenként, megállíthatatlanul keresi a számára megfelelő táplálékot. Ha lefogják szárnyait és nem repülhet, akkor tíz másodpercen belül meghal. A NANRI sem áll meg soha a keresésben, kutatásban, fejlesztésben. A változás az egyetlen dolog, ami biztos az életben.
2. MÁSODIK SZAKASZ: NANRI ÉRTÉKEI
2.1. TISZTELET EMBERTÁRSAINK IRÁNT
A NANRI elutasítja az emberek szélsőséges megkülönböztetését, illetve a zaklatás bármely formáját. Úgy alakítottuk ki munkakörnyezetünket, hogy ilyen vagy ehhez hasonló események előfordulását a körünkben (együttműködő szerződött partner cégeket is ideértve) lehetetlenné tegyük. Alapvető részlet cégünknél az egészséges, nyugodt munkakörülmények megléte.
2.2. BIZALMI KAPCSOLATOK ÉS FELELŐSSÉGVÁLLALÁS
A bizalom nem csak mint foglalom él márkánk szervezetében, több annál. A NANRI vérkeringését mozgató rugó.
Akár az emberi szív szervezetünkben. Mind szervezeti szinten, mind pedig a vásárlókkal kialakított kapcsolatainkban létfontosságú szerepet játszik. E nélkül nem tudott volna útjára indulni egy új, stabil alapokon nyugvó, valódi emberekből álló kompánia.
A NANRI érdekében, napi szinten működő egység tagjai olyan minőségben vannak jelen, amely a márkát egyértelműen tükrözi és valódi képmása. Elengedhetetlen és kiemelkedően fontos, hogy cégünk szellemiségével együttműködve hozzanak meg kulcsfontosságú döntéseket és felelősséggel irányítsák az egyes munkakörökbe tartozó munkafolyamatokat.
A bizalom és felelősségvállalás mellett a csapatmunka és annak hatékony működése alapvető feltétele a mindennapoknak. Számunkra értéket képviselnek a munkatársak, akik nem a rendszert működtető alkatrészek, hanem ők maguk a rendszer. Céljuk, hogy egyedi tehetségük kibontakozásával, minden porcikájukkal átélve az alkotás élményét, sikerre viszik a vállalkozás küldetését.
2.3. KONTRASZT ÉS ÖSSZHANG
A NANRI arcának kiemelkedő alkotó eleme a valódiság, melyet a tisztasággal és egyszerűséggel ötvöz. A nyers, mester alkotta emberi testek valódi és mégis összetett csodáját, egyszerű színekkel és anyagokkal kívánja összhangba rendezni. Ezzel megmutatva a tisztán látható, álarcok nélküli valóságot. Fontos kiemelni, hogy számunkra az egyszerűség a tiszta alapanyagok és összetevők használatát, a garantáltan magas színvonalú, funkcionálisan működő termékeket jelenti, melyek valódisága és értéke nem a kimeríthetetlen bonyolultságban rejlik.
2.4. ALKOTÓKÉPESSÉG
Az alkotás képessége és értéke kapcsolódik a vállalkozói értékekhez, lehetővé téve olyan eredeti termékek megalkotását, amelyek nem csak a funkcionalitásban, hanem a dizájnban is kiemelkedő individuumként jelennek meg a piacon.
2.5. KÖRNYEZETÜNK TISZTELETE
Márkánk tisztasága a természet adta lehetőségek használatából fakad. Csomagolásaink kiválasztása során a környezetbarát anyagok elsődleges szempontként vannak jelen. Fa, papír, üveg, agyag, kerámia – ezek az anyagok termékeink csomagolásának 99%-a. Ezzel csökkentve a műanyag felhasználást, mely napjaink legégetőbb problémáját képezi. Célunk, hogy példát mutassunk és ezzel az eszmével vezessük vásárlóinkat és a többi piaci szereplőt egy élhetőbb világ felé. Mi a tudatos életmódot választjuk és felelősséget vállalunk bolygónk egészséges fenntartásában.
Cégünk házon belül is gondos figyelmet fordít arra, hogy a környezetvédelmi normákat betartsa és üzleti partnereit, beszállítóit is erre ösztönözze.
2.6. CSALÁDBARÁT SZERVEZET
A gyeden, gyesen lévő munkatársak továbbra is részesei lehetnek az online kommunikációnak és rendezvényeinknek.
A gyesről, gyedről visszatérő kisgyerekes szülők számára rugalmas, atipikus formában (részmunkaidő, távmunka, rugalmas időbeosztás) betölthető munkalehetőséget kínálunk.
Egyéni szabadságválasztás: kizárólag a karácsonyi szünet idején adunk ki kötelező szabadságot, minden más időpontot munkatársaink kérése szerint oldunk meg.
2.7. ÁLLATBARÁT SZERVEZET
A NANRI lehetőséget nyújt a higiéniai előírásoknak megfelelően állatbarát munkatársainak, alkalmazottjainak, hogy kedvencük velük töltse a munkaidőt. Kerülve ezzel a munkafolyamat alatt kialakult frusztrációt a munkavállalóban, amennyiben nincs választási lehetősége, annak kapcsán, hogy megoldja a napi felügyeletét az állatnak.
3. HARMADIK SZAKASZ: SZELLEMISÉG/MAGATARTÁSI SZABÁLYOK
3.1. KOMMUNIKÁCIÓ
A kétirányú kommunikáció alappillér munkánk során. Őszinte visszajelzéseket várunk a vérkeringésben résztvevőktől és az azon kívül működő szervezetektől is, melyet mi magunk is képesek vagyunk elfogadni és kölcsönösen szolgáltatni.
3.2. SZAKMAI KVALITÁSOK FEJLESZTÉSE
A kreativitás és a szakmai készségek fejlesztése kulcsfontosságú cél, hogy mindenki, aki hozzájárul a vállalati küldetés megvalósításához, képes legyen teljes mértékben kifejezni egyéni potenciálját. Ennek okán a NANRI rekreációs tevékenységeket biztosít a munkaidőben, hogy munkavállalói napi motivációját igényes módon fenntartsa és érdeklődésüket növelje a munkaórák során.
Aki nálunk helyet talál, annak minden erőnkkel segítünk kibontakoztatni a szárnyait és igyekszünk hozzásegíteni őt az önmegvalósításhoz.
Szervezetünk támogatja munkatársait a tehetségüknek, készségeiknek megfelelő továbbképzéseken való részvétellel.
3.3. TITOKTARTÁS
Márkánk szigorú szabályokat alkalmaz annak érdekében, hogy a kapcsolatban álló és újonnan kapcsolatba kerülő ügyfelek személyes adatait a legbizalmasabb módon kezelje. Illetéktelen felek tudomására ne jusson, ezzel megelőzve a visszaéléseket, bűncselekményeket.
3.4. TUDATOSSÁGNÖVELÉS
Etikai kódexünk megléte és annak tartalma fontos részét képezi az üzletkötésnek. A NANRI elvárja a kódexben leírtak betartását a beszállítóktól, üzleti partnerektől is, ily módon is tudatosítva a márka szellemiségét. Fontos, hogy a megalkotott magatartási szabályokat megismerésüket követően kivétel nélkül betartsák.
3.5. REKLÁM ÉS MARKETING
PR és marketing tevékenységünk az őszinteségen és tisztességen alapszik.
3.6. KÜZDELEM A PÉNZMOSÁS ELLEN
Munkatársait, üzleti partnereit a cég lelkiismeretes hozzáállással válogatja meg. Minden esetben szerződést kötünk üzleti partnereinkkel, ezzel biztosítva ügyfeleink/partnereink erkölcsi integritását, jó hírnevét. Szerződött partnereink semmilyen módon, semmilyen körülmények között nem vehetnek részt az illegális vagy bűncselekményből származó, pénzmosással kapcsolatos eseményekben.
4. NEGYEDIK SZAKASZ: MAGATARTÁSI SZABÁLYOK
4.1. KAPCSOLAT AZ ÜGYFELEKKEL
Márkánk valódisága abban rejlik, hogy nem használatos eszközeink közé tartozik a megvezetés, megtévesztés vagy éppen a korrupt magatartás. A jogi követelmények betartása kardinális kérdéskör a szervezetet működtető személyek számára. Érdekünk, hogy potenciális fogyasztóinkat olyan eszközökkel érjük el, melyek valódi képet prezentálnak a márkáról és annak termékeiről.
A online vásárlótér úgy került kialakításra, hogy esélyük legyen az odalátogatóknak megismerni termékeink összetételét és megismerjék a márkát is. Átlátható rendszert kínálunk a vásárlási folyamatban. Minden vevőnk számára az Általános Szerződési Feltételeinkben megfogalmazottak szerint lehetőséget biztosítunk a megvásárolt termék visszaküldésére.
Korrekt professzionalizmust kínálunk ügyfeleinek azzal a céllal, hogy erős és hűséges kapcsolat alakuljon ki a NANRI és vevői között, amely a kreativitás, az eredetiség és a márka megbízhatóságának értékein alapul.
4.2. KAPCSOLAT AZ ÜZLETI PARTENEREKKEL, BESZÁLLÍTÓKKAL
A NANRI szerződött üzleti partnereit odafigyeléssel és nagy gonddal választja meg. Nem merülhet fel összeférhetetlenség, bizalmatlanság az üzletkötés során, annál inkább prioritást élveznek a professzionális, lelkiismeretes és megbízható partnerek. Üzletkötéseink során a meritokrácia elve érvényesül szemléletmódunkban.
4.3. KAPCSOLAT A HATÓSÁGOKKAL, HIVATALOS SZERVEKKEL
Ügyfeleink és munkatársaink mellett, elkötelezettek vagyunk a hatóságokkal való együttműködésben. Közös érdekünk, hogy a fogyasztóvédelmi, valamint az igazságügyi hatóságok és a köztisztviselésbe tartozó szervezeteknek megfelelő átláthatóságot és integritást biztosítsunk vállaltunk működése során.
5. ÖTÖDIK SZAKASZ: ZÁRÓ HATÁROZAT
Az etikai kódexet a NANRI márka tulajdonosai hagyták jóvá, a benne foglaltak teljes egészében a munka- vagy üzleti szerződés szerves részét képezik. A dokumentumban foglaltaknak megsértése a szerződés azonnali felbontását is eredményezheti.